17. syyskuuta 2014

Nemo turinoi turhasta

Koska Dässe herätti blogin eloon voisin itsekkin varmaan tänne jotain kirjoitella.

Eli no kaikki varmaan huomasi että desusta ragettelu loppu koska no ei kinost.
Sen verran sanon että muistaakseni joku syytti minua siitä että haluan kohdistaa vihaani koska haluan nimiä enkä anonyymejä, asia kuitenkaan ei ole näin, minä en syylistä ihmisiä siitä että heidän mielipiteensä eroavat omistani, jokainen on erinlainen ja jokaisen mielipide on heidän omansa, eikä minun siitä tarvitse suuttua, tai olla samaa mieltä.
Lähinnä sen takia että voin keskustella ihmisen kanssa, koska ihmiset voivat nyymin takaa tulla ja väittää että ovat tämä anonyymi vaikka eivät sitä olisi.

Joten no niin, käsitätte varmaan.

Mutta joo tosiaan piti ihan asiaakin turinoida, tosiaan ei olla jaksettu juurikaan kirjoitella, cosvision meni ja kiku ja niistä ei tänne oikeastaan mitään tullut, ja no ne on menneen talven lumia joten no mitäs niistä höpöttelemään, lähinnä se että tein ystävälleni Butters cosplayn kikuun, ja itselleni Cartmanin Shout Parkista, ja Cosivisionissa seikkailin Star Trekistä Harry Muddina, Dässe sen siaan seikkaili Nagisana Free!stä.

Ja Traconissa olin yhdenpäivän Cartman, seuraavana päivänä en vain jaksanut laittaa mitään cossia päälleni.
Lähinnä sen takia että olin kipeänä, ja noh koska perinne on perinne, kolmatta kertaa peräkkäin traconissa kipeänä.

Mutta voisi tulevaisuudesta vaikka turista jotain
En viitsi Dässen cosseista kertoa juurikaan mitään koska en tiedä onko minulla siihen lupaa
Olen hirvittävän taikauskoinen ja mulla on joku pelko että jos kerron mitä aijon cossata se ei tule toimimaan, mutta seruaavan vuoden cossit sisältävät lähinnä pelejä, Tekken 6, Assassin Greed, Silent hill ovat listallani, ja toivottavasti jotain muutakin jännittävää Yukissa.

Ei kai muuta?
Kiitän ja kumarran ja menen keittämään kahvia.
- Nemo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti