21. tammikuuta 2014

Däsän mammailua Yukissa!

Olen ollut hiljaiselossa tämän blogin suhteen, koska en oikeastaan ole tehnyt mitään uutta saatika jännittävää.

Yukiconissa tosiaan olin cosplaymammana, stressasin siitä ihan älyttömän paljon ja ihan turhaan. Haluan jo seuraavaan coniin mammaksi. Vaikkakin minulla oli vain yksi kisaaja, koska kaksi muuta kisaaja eivät tulleet ilmoittautumiseen ja seuraavan päivän esityskilpailu oli peruttu. Kisaajani oli herttainen ensikertalainen joka jännitti aivan kamalasti. Harmikseni minulla ei ole mitään havaintoa miten hän sijoittautui saati mitä hän cossasi.. Noh ei kai niitä kaikkia hahmoja tarvitse tietää?..

Pääsin myös avustamaan Hall Cosplayn palkintojen jaossa! Se oli jännittävää kun koko yleisö katsoo lavalle, ja olin ensimmäistä kertaa lavalla periaatteessa ilman cossia, koska Pyro puvustani puuttui maski ja kranaatit. Oli myös ensimmäinen kerta kun olin lavalla niin että kasvoni näkyivät.

Ja kerrankin oli cossit valmiina ennen conia! Huuhu harvinaista :D

Cosvisionissa nähdään! Sitä ennen saattaa tulla jotain kun taas Nemon kanssa stressataan tulevista cosseista.

♥Däsä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti